Veckans topplista

 
Dags för veckans topplista:). Johannas deckarhörna skriver såhär-  Den här veckan är det dags att bli lite anglofila när temat för veckans topp fem är London!
 
Det var svårare än jag trodde. Så fort jag försökte komma på vilka böcker så mindes jag inga, usch, frustrerande. Jag fick scrolla en massa inne på Bokus och hittade några jag minns, puh. Nu ska jag titta hos er och se om det finns fler jag har glömt;).
 
 
 
 
 
16 kommentarer publicerat i
Taggar: Veckans topplista
#1 - - Boklysten:

Belgravia skulle jag vilja läsa.

#2 - - Hanneles bokparadis:

vilken fin London-lista!

#3 - - A ROOM OF MY OWN:

Christie och Sommaren utan regn har jag läst. Belgravia blir jag lite nyfiken på

#4 - - Johannas deckarhörna:

Härlig lista! Belgravia och Sista brevet från din älskade har jag också läst och gillat. :)

#5 - - Evelina:

Jag älskar Downton Abbey och jag är så sugen på att läsa Belgravia.

#6 - - Vargnatts bokhylla:

Christies bok har jag läst :)

#7 - - Monika:

Sommaren utan regn ska jag läsa någon gång :)

#8 - - Maddesbokblogg:

Blir sugen på att läsa fler böcker som utspelar sig i London nu :)

#9 - - Marie:

Fyra lästa här, alla utom Belgravia men kom jag på någon av dessa.

#10 - - Lottens bokblogg:

Sommaren utan regn hade jag också med, och Flickorna i parken hade jag ursprungligen tänkt ta med.

#11 - - Bokdamen:

Sommaren utan regn är jag lite nyfiken på ;) Christie är bra!

#12 - - Johanna:

Oj visste inte Downton abbey var böcker från början! Borde man ju läsa☺️

#13 - - [Anna]:

Vad skönt med en lista där jag inte alls har koll på böckerna, då behöver jag inte känna en AHA den glömde jag på allas listor.

#14 - - Annette:

Sista brevet från din älskade var väldigt fin. Jag skulle gärna läsa även de andra böckerna på listan.

#15 - - Anna:

Jag gillade verkligen Flickorna i parken! Tycker att det är så härligt att Lisa Jewell har blivit så mycket bättre med åren :-)

#16 - - Lion's Library:

Jag har en av jewell som jag känner att jag borde läsa :)