Helgens planer

 

Helgens planer är en 40 årsfest, det ska bli så kul:). 

När jag har tid så ska jag läsa den här. Jag har försökt läsa ett par av hennes böcker tidigare men det har inte fungerat, tappade intresse efter ett par kapitel. Men denna ville jag ge en chans och det gjorde jag rätt i. Den är spännande och är lite övernaturligt. 

Allt förändras när Angelina börjar jobba på Salong De Luca, Östermalms hetaste frisörsalong. Ägaren Stefano har bara ögon för henne och ser inte längre åt sin kollega Jenny. Driven av svartsjuka bestämmer sig Jenny för att ta reda på vem som döljer sig bakom Angelinas perfekta fasad. Samtidigt hittas en av salongens kunder mördad, och det dröjer inte länge förrän ytterligare ett dödsfall sker. Under den välpolerade ytan utvecklas ett farligt psykologiskt spel som hotar att ödelägga liv. Misstankarna växer sig allt starkare, men sanningen avslöjas inte förrän det är alldeles för sent. Text lånad från Bokus. 

 
#1 - - Lars Gustafsson:

Grattis. Om det är du som fyller år?
Annars får du hälsa. Ha en trevlig fest