En smakebit på söndag

 
Helgen har varit toppen. Igår firade vi vår träbröllop med bio och restaurang och idag vandrade vi bort allt sött vi åt i går;). Det blev inte så mycket läsande i men snart är jag nog ikapp:). 
 
Men först är det Söndagens smakebit . Jag läser nu I djupt vatten av samma författare som skrev Kvinnan på tåget, den boken tycker jag var bra så jag hoppas denna också är det. 
 
En ensamstående mamma och en tonårsflicka hittas döda på botten av en flod med bara några veckors mellanrum. I utredningen av dödsfallen grävs en mycket komplicerad historia fram. Lånad från Bokus.
 
 
 
 
 
 
 
9 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Sara:

Jag kan tänka mig att läsa den här. Kvinnan på tåget tyckte jag var helt okej. Tack för smakbiten!

#2 - - Monika:

Jag vågar nästan lova att jag kommer att läsa den här någon gång :)

#3 - - Bokdamen:

Den här vill jag läsa någon gång.... tack för smakbiten! :)

#4 - - Marie:

Tack för smakebiten är en bok jag vill läsa.

#5 - - Anonym:

Gratulerer med bryllupsdag!
Jeg synes også Piken på toget var veldig bra, så jeg gleder meg til å lese denne. Jeg håper den er like bra :-)
Ha en riktig fin søndagskveld!

#6 - - Evelina:

Läste Kvinnan på tåget och tyckte mycket om den, har inte läst den här än.

#7 - - A ROOM OF MY OWN:

är alldeles snart klar med I djupt vatten

#8 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Kanske läser jag den här någon gång...

#9 - - Boklysten:

Har inte läst något av den här författaren. Tack för smakbiten!