En smakebit på söndag

 
Nu är man hemma igen efter en trevlig dag med konfirmation och lite kalas men söndag är inte slut än:). Nu är det dags för En smakebit på söndag
 
Jag är fortfarande på den charmiga pusseldeckaren och är på sida 391.
 
 
Året är 1957. Sömmerskan Hannah Lönn har rest till Eneby i Småland för att ta hand om sin faster Lilly som stukat foten, men sommaridyllen skakas snart av ett mord. En av medlemmarna i byns syjunta hittas mördad med en sax i bröstet. En charmig pusseldeckare där den självständiga och färgstarka Hannah Lönn tillsammans med polisen jagar efter mördaren bland den lilla ortens hemmafruar, gårdsägare och konditoribiträden. Text lånad från Bokus
 
 
 
 
 
 
 
 
9 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Lillemmish - mode - inspo - mamma:

ha en bra söndags kväll

#2 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Jag gillar pusseldeckare :-)

#3 - - Monika:

Gillade denna, även om jag tyckte att den var lite väl lång, speciellt för att vara pusseldeckare.

#4 - - Hanneles bokparadis:

tack för bra smakbit!

#5 - - A ROOM OF MY OWN:

den här boken ligger i min läshög. den verkar bra. tack för smakebiten!

#6 - - Evelina:

Detta är en bok som jag väldigt gärna vill läsa. Tack för smakebiten!

#7 - - Boklysten:

Den är jag väldigt nyfike på. Tack för smakbiten!

#8 - - astridterese:

He, he :-) Da må man nok kunne si å være avhengig av Vaniljehjerter ja :-)
Ha en riktig fin ny uke!

#9 - - Linnea:

Ah, jag gillar pusseldeckare! :)