Söndagens smakebit- De odödligas regler

 
Varje söndag delar vi med oss av ett stycke från boken vi håller på att läsa just nu. Mari på bloggen Flukten fra verkligheten har bara en regel och det är att spoilers undanbedes. Jag är på sida 238 och stycket är kanske inte det mest spännande men boken är det. 
 
"Jag såg ner och lade märke till en extra båge som låg på marken. Den var osträngad och stack ut från oljeduken som alltihop var inlindat i. Zeke följde min blick och suckade. - Jake brukar följa med oss. Men värken i hans axel har blivit värre och han orkar inte spänna bågen ordentligt. - Jag kan följa med er. killarna såg på varandra - Jag lär mig snabbt, tillade jag och ignorerade Darrens skeptiska min." 
 
 
 
 
 
 
4 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Marie Eggimann:

De där har jag sett på en del bloggar men vet inte om det är en bok för mig.

#2 - - A ROOM OF MY OWN:

känner igen författarnamnet som låter japanskt. för undersöka. tack för smakebiten!

#3 - - Boklysten:

Tack för smakbiten!

#4 - - Kajsa:

Jag läste hennes Iron Fey-böcker och gillade endast den första delen. Är därför inte speciellt sugen på att läsa mer av henne. Tack för smakbiten!