Söndagens smakebit- Norrsken

 
Den här helgen är en perfekt hemmahelg. Igår regnade det så mycket att dagen ägnades åt pussel och mycket choklad. Idag är vädret en aning bättre men jag kommer vara inomhus och läsa massor, måste ta igen förlorad lästid;). Men först ett stycke ur Norrsken som jag började med i går kväll, jag är på sida 28. 
 
 
 
 
11 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Boklysten:

Den har jag läst och tyckte den var helt OK! Tack för smakbiten!

#2 - - Robert W:

Låter intressant. När utspelar den sig?

#3 - - A ROOM OF MY OWN:

känner alls inte till! tack för smakebiten!

#4 - - Åsa:

Tack för smakbit! Den här är jag lite nyfiken på. :)

#5 - - Ewelina:

Jag har inte läst något av Skybäck tidigare, men jag har tänkt göra det någon gång. Tack för smakebiten!

#6 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Den här författaren dyker ju upp då och då på bloggar.

#7 - - Monika:

Kanske inte en bok för mig, men man vet ju aldrig :) Tack för smakbiten!

#8 - - Bokdamen:

Tack för smakbiten! Har inte läst något av Skybäck men det borde jag kanske? ;)

#9 - - Helena, MsHisingen:

Isch, vilkt öde. Ännu värre att det faktiskt fortfarande är så för många, om än inte så mycket här.

#10 - - Marie Eggimann:

Jag har ännu inte läst något av Frida Skybäck.
Tack för smakebiten.

#11 - - Sara Pepparkaka:

Tack för smakbiten- jag läste den här för en tid sedan.