Omslagsonsdag- hår

Idag är det hår på omslag som gäller. Jag hittade många så det var bara att välja och vraka men som vanlig hittade Bokpotaten riktigt fina omslag, kika in ni på hennes håromslag:).
 
Jag tycker bäst om de tå sista bilderna, så fina tycker jag.  
 
 
     En enda hemlighet (inbunden) Dröm och verklighet (kartonnage) Ett eget rum (inbunden)
 
6 kommentarer publicerat i
Taggar: Omslagsonsdag
#1 - - Boklysten:

Dröm och verklighet är fin!

#2 - - Stockholmsflickan:

Omslaget till Ett eget rum är så himla fint!

#3 - - C.R.M. Nilsson:

Jag älskar Modernistas klassikeromslag, så Ett eget rum är min favorit :-) Det är väldigt fint.

#4 - - Sara Pepparkaka:

Omslaget till "Ett eget rum" är verkligen stiligt!

#5 - - Mandelhjärta:

Hm.. gillar också de två sista. Väljer då den somriga Dröm och verklighet. :)

#6 - - Klara:

Jag gillar omslaget till Dröm och verklighet! :)