Bokbloggsjerka- högar här och där

jerka11
 

Så skönt att få slänga upp fötterna på bordet! Jag har köpt godis för nästan 100 kronor och jag är värd det tycker jag. Jobbat rätt så hårt med mig själv den här veckan. Men innan jag proppar i mig allt godis ska jag svara på fredagens jerka inne hos Annika. 

Mia Eggimann undrar hur du får plats med alla böcker?

Jag köper sällan böcker och lånar jätte mycket på biblioteket men jag har samlat på mig rätt så många böcker under många år ändå. För att bokhyllan inte ska bågna av tyngden så har jag spritt ut böckerna här och där. 

En liten hög ovanför soffan, sovvrummet och vid läsfåtöljen. 

 
 
 
 
 
14 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Helen:

Bokhögar har jag också gott om överallt i hemmet!

#2 - - Boklysten:

Det är ju perfekt om man kan aqnvända bibliotek - tyvärr funkar inte det för mig.

#3 - - Monika:

Bokhögen är högre än nattygsbordet :)

Svar: Ja, fick en smärre chock när jag stod där med kameran:).
Nakit

#4 - - Ewelina:

Jag lånar också väldigt mycket böcker och köper bara de böcker som jag verkligen, verkligen vill ha. Trevlig helg!

#5 - - A ROOM OF MY OWN:

bokhögar och bokhyllor överallt måste man ha. det blir så trevligt i ett rum/hus med många böcker

#6 - - Maddes bokblogg:

Tycker bokhögar är snyggt!
Hoppas godiset smakar!

#7 - - Vargnatts bokhylla:

Fina högar! :)

#8 - - Anonym:

Snygga högar, speciellt färgmatchningen! Kul när böckerna blir en del av ens inredning.

#9 - - Holavedsbruden Ewa K:

Fina bokhögar du har ;)

#10 - - Bokdamen:

Härliga bokhögar, inte dumt att omgärda sig med böcker lite här och var :)

#11 - - Marie Eggimann:

Det ser härligt ut tycker jag.

#12 - - Lottens bokblogg:

Ja det var en sparsamt befolkad bokhylla :-)

#13 - - Åsa:

Biblioteksböcker är förträffligt, även vad gäller utrymmesskäl.

#14 - - Hanneles bokparadis:

Mysiga högar.