Lycka att läsa

I går vaknade jag med huvudvärk som höll i sig hela dan att jag mådde lite illa så det är en lycka att kunna läsa en bok idag igen utan att det gör ont. Jag läser nu Kanske är det allt du behöver veta, jag försöker läsa fort för jag vill veta vad som hände!
 
Sjuttonåriga Cadence Sinclair Eastmans berättelse tar sin början före den femtonde sommaren och det händer något. Något som hon absolut inte kan minnas och som ingen vill berätta för henne. Händelsen gör sig dock ständigt påmind i form av en fruktansvärt smärtsam, kronisk huvudvärk som hon måste medicineras för. Men vad var det egentligen som hände?
 
 
 
#1 - - Boklysten:

Den är jag lite nyfiken på.

#2 - - Skriva läsa leva:

Den kan jag helt klart tänka mig :)

#3 - - Linnea:

Jobbig huvudvärk! Skönt att den har släppt.
Kanske är det allt du behöver veta är en bok jag verkligen vill läsa. Tycker väldigt mycket om framsidan också. :)