Sammanfattning juni- 11 böcker

Stjärnmärkt Systrars öde Norrsken
Liv efter liv Skuggbiblioteket (inbunden) Undret
Kanske är det allt du behöver veta Röd måne Första telefonsamtalet från himlen
Garnethill Sista brevet från din älskade
 
Jag börjar slarva med bloggen men det är sommar nu så det är ok tycker jag;). 
 
Elva böcker blev utlästa i juni, några avbröt jag.
 
Månadens bästa är lite svårt att bestämma men det får bli Sista brevet från din älskade. 
Månadens besvikelse är Liv efter liv och Norrsken. Jag såg verkligen fram emot båda men dom var så tråkiga!
Månadens sämsta är Garnethill. Den var så seg. 
 
2 kommentarer publicerat i
Taggar: månadssammanfattning
#1 - - Skriva läsa leva:

Undret läste jag för något år sedan och den ligger mig varmt om hjärtat, inte för att jag egentligen tyckte den var så fantastiskt bra utan för att den var annorlunda och tänkvärd. Några boktips fick jag annars med mig här. Mojes har jag funderat på tidigare. Kul att höra att du gillade den :)

Svar: Undret väckte en hel del minnen och den kommer jag inte glömma på länge:).
Nakit

#2 - - Malin Karlsson:

Bra jobbat! Vilken läsmånad du verkar ha haft :)