Bokbloggsjerka- tv- serie

jerka11
 
Annikas fråga lyder så här- Finns det någon tv-serie (eller hur många som helst) som du såg 2014 (eller åtminstone påbörjade förra året) som du skulle kunna tipsa om?
 
I förmiddags när jag läste frågan var det tomt, kom bara på repriser som jag tittar om och om igen som vänner och the big bang theory. Så jag lade ner försöket att svara men nu flera timmar senare kom jag äntligen på några som jag tittade på förra året. Alla tre är så bra men supernatural börjar bli lite sämre men fortfarande värt att följa. 
 
 
 
 
15 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Bokdamen:

Sherlock är superbra, dom andra har jag inte sett, men är lite nyfiken på dom. ;)

#2 - - Klimakteriehäxan:

Det måste vara nåt fel på mig. Jag verkar vara den enda som inte faller för unge Sherlock!

#3 - - Lottens bokblogg:

Man känner sig lite udda när man inte gillar Sherlock ;-)

#4 - - Boklysten:

Sherlock är den enda som jag gluttat lite på, men fastnade inte.

#5 - - Helena, MsHisingen:

Sherlock gillar jag med, Walking Dead fick jag stänga av i introt, för hemsk för mig...

#6 - - A ROOM OF MY OWN:

Sherlock och jag har inget fungerande förhållande och Walking Dead är för hemsk

#7 - - Monika:

Sherlock är den enda jag sett av dessa, men jag har säsong 1 av Supernatural liggande.

#8 - - Vargnatts bokhylla:

Jag gillar också Sherlock och Walking Dead :). Jag följer Supernatural också, men tycker den har spårat ur lite på sista tiden.

#9 - - Zelly:

Walkin dead orkade jag bara se två avsnitt av. Supernatural var så mycket bättre förr, jag tittar fortfarande på den men känner att de verkligen drar ut på den. Sherlock älskar jag verkligen

#10 - - Veronica A.:

Sherlock är en favorit, bara så synd att säsonger är så korta, vill ju bara ha mer och mer ;)

#11 - - Helen:

Sherlock är ju en helt underbar serie! Supernatural har jag också sett men fastnat ungefär i säsong 6. Tyckte den blev lite för urspårad där.

#12 - - MonsterSteffa:

Walking dead bestämde jag mig för att inte se, kände att den nog är för obehaglig för mig (läsa om zombies funkar, men har svårt att titta på zombies..)

Sherlock har jag väntat med att se, så ska se den nu snart.

Super Natrual är nog för läskigt för mig, har fortfarande mardrömmar från när jag såg början av serien och tror att skuggorna från träden är långa monsterfingrar. Har svårt att titta i speglar också...

#13 - - Holavedsbruden Ewa K:

Har inte sett Sherlock och tycks nästan vara ensam om det :)

#14 - - Sanna:

Sherlock är fantastisk!

#15 - - Freja:

Sherlock är verkligen en exceptionell bra serie!