Bokbloggsjerka- bästa bok

Jag missade bokbloggsjerkan igår men ingen panik som Annika skriver, man har hela 4 dagar på sig att svara:). Den här gången kommer hon med en lätt fråga- Vilken är den bästa bok du har läst hittills i år?   
 
Men det var dock inte lika lätt att välja mellan 3 riktiga bra böcker jag läst i år. Efter lite funderade fram och tillbaka bestämde jag mig för Dålig karma. Den boken påverkade mig starkt och så älskar jag omslaget. Ni kan läsa min recension här om ni vill.
 
Dålig karma (pocket)
 
Nu ska jag jerka runt och se vad ni har svarat:).
 
10 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Boklysten:

Nu blir jag ju dösugen på att läsa den!

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Har inte läst den men det där omslaget är verkligen härligt :)

#3 - - C.R.M. Nilsson:

Jag gillar omslaget på den här, men har inte läst den. Borde kanske göra det :)

#4 - - Anna:

Har aldrig hört talas om vare sig verk eller författare men den där ska jag verkligen försöka få tag på! Tack för tips!

#5 - - Nilmas Bokhylla:

Åh, den boken vill jag läsa. Älskar också omslaget!

#6 - - Skriva läsa leva:

Ett härligt lockande omslag som skulle få mig att köpa boken bara det :)

#7 - - Monika:

Har hört talas om denna, men inte läst.

#8 - - MonsterSteffa:

Du har fått mig att vilja läsa den förut, och nu ännu mer!

#9 - - Ugglanoboken:

Tack för tipset!

#10 - - Freja:

Tack för tips! Omslaget i sig kändes lockande!