Bokbloggsjerka- utmaningar

Vad kul att Annikas bokbloggsjerka är tillbaka, har saknat att jerka runt! Hennes fråga är- Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)
 
Jag har velat fram och tillbaka om jag skulle delta i bara ett par stycken eller vara duktig och delta i många. Så nu struntar jag i att fundera ut om jag hinner med det eller inte, orkar med det eller inte. Jag deltar i det jag tycker verkar kul och passa mig:). Jag funderar också på boktolvan men får se om jag får ihop listan på aldrig lästa författare. Det finna veckovis utmaningar som jag deltar i som t. ex Omslagsonsdag och Trio. Spännande:). 
 
  
 
 
 
 
 
12 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Carro:

Jag har inte heller riktigt tagit tag i det där ännu :P

#2 - - Lena:

Jag hade först tänkt strunta helt i utmaningar i år, men det blev några ändå!

#3 - - [Anna]:

Kaosutmaningen och spänningsutmaningen blir det även här :)

#4 - - Monika:

Det är ju liksom det som är grejen med läsutmaningar. De ska vara en sporre och inspiration, inte ett otrevligt och jobbigt måste :)

Svar: Det har du rätt i.
Nakit

#5 - - Lottens Bokblogg:

Man måste ju inte haka på utmaningarna i januari :-)

Svar: Det har du rätt i men det är nu jag är ivrig så vi får se hur länge det sitter i;).
Nakit

#6 - - Caroline - Bland böcker:

Det bästa med utmaningarna är ju att en bok kan passa in på flera utmaningar :)

Svar: Ja precis:). Behöver inte tvinga mig att läsa nåt bara för att få chansen att bocka av en punkt.
Nakit

#7 - - Vargnatts bokhylla:

Kaosutmaningen verkar verkligen populär :)

Svar: Märkte det också:).
Nakit

#8 - - Mia Eggimann:

Det låter som okey utmaningar tycker jag och lite utmaningar är kul.
Mia

#9 - - Boklysten:

Utmaningar kan nog vara kul så länge det inte blir ett tvång.

#10 - - Holavedsbruden Ewa K:

Omslagsonsdag har jag ju glömt att jag deltar i och En smakbit på söndag också. Undrar om det handlar om en förträngningsmekanism :).

Svar: Haha..:). Jag glömde också En smakbit på söndag!
Nakit

#11 - - Freja:

Dina utmaningar stämmer mycket med mina, sen är jag med i ett antal fotoutmaningar med, men det tar inte alls lika mycket tid som det tar att läsa böcker. Fotar gör jag ju vardagligen, sen gäller det bara att med fantasi få bilderna att passa in i fotoutmaningen. För att läsa böcker behövs mer tid!

#12 - - C.R.M. Nilsson:

Kaosutmaningen är verkligen en kul utmaning :)