Bokbloggsjerka- tv- serie/film

jerka11
 
Annikas fråga denna fredag- Vilken är den absolut bästa tv-serie/film du har sett i din genre? Serien eller filmen behöver inte vara en filmatisering av en författare du har läst men den/de ska ha en stark anknytning till din favorit genre.
 
Det snöar så härligt och det är fredag, det kan inte bli bättre eller jo..lite godis och ett par serie på tv i kväll skulle vara pricken över i:et:). Det går inte att bestämma vilken som är den absoluta favorit tv- serie/film! Det finns så många, som om ni inte vet om det:). 
 
 
 
 
 
Games of thrones har jag inte sett men vill!!!
 
 
 
 
18 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Monika:

Suernatural har jag aldrig sett, men både Grimm och True blood har jag tittat lite på. True blood älskade jag första säsongen av, sedan blev den bara väldigt konstig.

#2 - - Holavedsbruden Ewa K:

Jag är riktigt dålig på att följa serier på TV. Glömmer bara bort avsnitt.

#3 - - [Anna]:

Grimm har jag sett några avsnitt av. True blood slutade jag se där i mitten men ska se ikapp någon gång. Game of throne gillade jag inte men Supernatural har jag faktiskt sett alla avsnitt men de första säsongerna är så klart bäst.

#4 - - Vargnatts bokhylla:

Supernatural, Grimm, True Blood och The walking dead gillar jag också :)

#5 - - Skriva läsa leva:

Grimm började jag följa, men det där med att följa serier på tv och passa tider funkar inte... När jag har dem hemma är det enklare :)

#6 - - Lottens Bokblogg:

Övernaturligt och vampyrer är inte min grej... Men Grimm - vad är det?

#7 - - Sara Pepparkaka:

Grimm skulle jag faktiskt vara lite nyfiken på.

#8 - - Helena, MsHisingen:

Började med Grimm, men lade ner efter ett par avsnitt. Har hört att den blev mycket sämre sen... Första säsongen av TB var ganska klockren, men sen blev den stundvis ganska konstig tycker jag tycker jag.

#9 - - Bokdamen:

Har inte sett någon av dessa men Grimm skulle kanske kunna vara något ;)

#10 - - Boklysten:

Har inte sett någon av de här!

#11 - - Zelly:

Supernatural tittar jag med på, man måste verkligen älska bröderna Winchester :)

#12 - - Caroline - Bland böcker:

Jag tittar så sällan på serier/filmer. Har inte sett någon av dessa...

#13 - - Therése:

Supernatural känns som ett projekt för våren, hade inte ens hört talas om det typ förrän häromdagen. Den låter verkligen högintressant!

#14 - - Nilmas Bokhylla:

Åh, det finns ju en del! Jag har ju en blogg för film och TV-serier också så den här jerkan är ju egentligen perfekt för mig :)

#15 - - 23 minuter:

Älskar Game of Thrones, superbra serie! Gillar även Walking Dead, sitter alltid på nålar när jag ser på den :)

#16 - - Lena:

Game of Thrones har jag sett två säsonger och den är verkligen jättebra. Maken kikar på The Walking dead och han tycker att den är superbra.

#17 - - Julia:

Grimm är riktigt bra, såg att det dykt upp på Netflix. Sen får du ju sätta igång med GoT ;)

#18 - - Freja:

För mig är det brittiska deckare. Jag har inte sett nått av det du nämner...