Bokbloggsjerka- Boktipset och/eller Goodreads

jerka11
 
Dags för Annikas bokbloggsjerka- Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?
 
 
En lätt fråga men ändå inte..hmm...
 
Jag har båda men har knappt varit aktiv alls! I år, och det är fortfarande bara Januari, har jag upptäckt att det är kul med Goodreads trots den var svårt att förstå i början och ville verkligen inte vara kompis med mig. Jag börjar få bättre ordning på mina böcker och hur många jag har läst osv. Lär mig lite engelska också, är urusel på det! På Boktipset har jag också bättre koll på mina böcker men den är inte lika rolig, den saknar det roliga med procent och så. 
 
 
9 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Holavedsbruden Ewa K:

Lutar alltså mot Goodreads :). Undrar hur jag kommer att tänka när jag jerkat färdigt.

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Jag skulle vara en så lat användare på båda så för mig är det ingen idé att skaffa något :P

#3 - - Monika:

Det enda jag saknar på Goodreads är betygsestimat :)

#4 - - Carro:

Ja, har man en gång vant sig vid Goodreads är det nog svårt att gå tillbaka till boktipset ;)

#5 - - Lottens Bokblogg:

Jo, goodreads känns roligare men är lite knepigare tycker jag.

#6 - - Mia Eggimann:

Boktipset är så himla segt, så jag ska försöka lära mig goodreads.
Mia

#7 - - Therése:

Jag tänker knappt på att det är engelska, tycker det är så bra upplagt ändå:) känns som möjligheterna med Goodreads är oändliga!

#8 - - Skriva läsa leva:

Håller med om att det finns mycket bra med Goodreads, men att ha tid att ha koll på allt... :)

#9 - - Zelly:

Älskar Goodreads :) använder den dagligen, tycker om att man snabbt ser en överblick över mina lästa böcker.