Tematrio- årsbästa

 
 
Årets sista tematrio måste jag vara med på:). Lyrans Noblesser skriver så här-  Dags för årets sista tematrio och som vanligt använder jag ett tema för att utvärdera året. Berätta om de tre bästa böckerna du läste under 2014!
 
Den första boken Vild är den absolut bästa jag läst i år och den kommer jag att minnas länge. Dålig karma har jag skrattat gott åt och älskar den. Den tredje boken är bara helt underbart tragisk och gripande. 
 
Vild : hur jag gick vilse och hittade mig själv (pocket) Dålig karma (pocket) Skymningslandet (inbunden) 
 
 
 
#1 - - Boklysten:

Har inte läst någon av dina tre. Tack för tipset!

#2 - - Hanneles bokparadis:

Några nya titlar.

#3 - - Lena:

Dålig karma verkar så bra. Den måste jag läsa.

#4 - - Anna A:

Inte läst någon i din trio men tack för tipsen!

#5 - - C.R.M. Nilsson:

Jag har inte läst någon av dessa tre. Tack för tipsen! :)

#6 - - Marie Eggimann:

Haha, lite kul att jag läst alla i din trio och jag gillade Vild jättemycket, den ska komma som film också.De andra var inte så tokiga heller.
Mia

#7 - - Bokdamen:

Skymningslandet tyckte jag om. Dom andra blir jag nyfiken på, tack för tipsen! :)

#8 - - Åsa:

Inte läst någon av dessa tre. Tack för tips!

#9 - - Freja:

Spännande, jag har inte läst någon av dem, tack för tips!