Bokbloggsjerka- Julläsning

jerka11
 
Annika-  Snart är det jul och lite välbehövlig vila. Hur ser julen ut? Vad ska ni läsa?
 
Jag och min Helen brukar fira varannan jul hos hennes föräldrar och varannan jul hos mina föräldrar. I år blir det hos hennes föräldrar, där kommer det att vara fullt hus och ingen möjlighet till lästid;). Jag har kopierat bilder från Bokus vilka böcker jag har lånat och reserverat på biblioteket. De sista två har jag börjat på men vet inte om jag vill avsluta dom så ni får gärna hjälpa mig välja vilken nästa bok jag ska läsa:).  
 
Slutet på kedjan (inbunden) Den femte vågen (e-bok) Expeditionen : min kärlekshistoria (pocket)
Fågelburen (pocket) Mörk ängel (inbunden) Allegiant (inbunden)
 
 
19 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Sanna:

Jag röstar på Uusma för den verkar som om den passar att läsa vintertid, jag har skaffat ett ex själv nu äntligen också!

#2 - - Bokhuset:

Allegiant har jag precis recenserat och hade nog valt bort den, åtminstone över julen. Bea Uusmas bok är jag väldigt nyfiken på.

#3 - - Monika:

Det låter härligt med fullt hus, det ska det vara på jul :)

Den femte vågen har jag läst och gillat, Slutet på kedjan vill jag läsa :)

#4 - - Lena:

Slutet av kedjan är så himla bra.

#5 - - Johanna:

Alltid bra att ha lite att välja på :)

#6 - - Boklysten:

Mörk ängel och fortsättningen Blod och Stjärnstoft gillade jag, Uusma var jag lite besviken på (kanskr för höga förväntningar)

#7 - - Bokdamen:

Jag röstar på Expeditionen, den illustrerade utgåvan, älskar den boken! Slutet på kedjan vill jag lyssna på. ;)

#8 - - Lottens bokblogg:

Härliga val där. Slutet på kedjan gillade jag och den var lättläst.

#9 - - A ROOM OF MY OWN:

Expeditionen tror jag passar bra. men ibland blir det inte så mycken tid över för läsning på julen när alla träffas

#10 - - Ugglanoboken:

Expeditionen!!

#11 - - Holavedsbruden Ewa K:

Fågelburen! Ha en fin julhelg!

#12 - - Vargnatts bokhylla:

Expeditionen!

#13 - - Hanneles bokparadis:

Det var en rejäl bunt, trevlig läsjul!

#14 - - Helen:

Fågelburen och Mörk ängel! De är båda helt underbara böcker! Jag hoppas du får en fin jul!

#15 - - Marie Eggimann:

Jag önskar det var lite mer fart och fläkt här men det är bara jag och barnen.

#16 - - Krönikören:

Slutet på kedjan är en bladvändare!

#17 - - Zelly:

Trevligt att ha lite att välja mellan :)

#18 - - Anna A:

Allegiant säger jag :)

#19 - - Freja:

Låter som att du kommer att få en fin jul. Jag skulle valt Expeditionen. God jul och gott nytt år!