Bokbloggsjerka- när läslusten tryter

Jag har tagit en middagslur och måste piggna till lite så det blir att svara på Annikas bokbloggsjerka:). 
 
Har du någonsin råkat ut för att du inte alls känner för att läsa någon av de böcker som står i din bokhylla? Om ja, vad gjorde du åt det? Om nej, tror du att det någonsin kommer att hända dig?
 
Tråkigt nog händer det många gånger och denna veckan har läslusten varit lite mindre än vanlig. Jag tror det beror på att jag är sjukskriven och är hemma jätte mycket, man blir så trög och trött. När det händer så lägger jag ner böcker helt och gör något annat som att motionera, sen är läslusten på max igen efter ett par dagar, men då ligger motionen nere. Det är inte så bra balans mellan böcker och motionen;). 
 
4 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Lena :

Finns andra grejer man kan göra med böcker när man inte vill läsa dom ;) kommer tips på min blogg snart ;)

#2 - - Monika:

Det är ju faktiskt inte hela världen om läslusten är borta några dagar :)

#3 - - Helena, MsHisingen:

Hoppas att läslusten kommer tillbaka när du kryar på dig :)

#4 - - Freja:

Jag har inte alltid lust på alla böcker i min hylla, men vanligtvis brukar det åtminstone finnas minst en som lockar mig. Bara inte just nu, eftersom jag har utmattningsdepression...