Bokbloggsjerka- a book hangover

jerka11
 
Jag mindes att det är fredag idag men glömde totalt av Annikas jerka! Allt jag tänkte på var godis (blir så trött på mig själv!) och hyrfilm ikväll.
 
Idag frågar Annika oss- Känner du igen dig i något eller några av de påståenden som du kan läsa om på ”21 signs you´re suffering from a book hangover”? Jag tackar gud för automatisk översättning i min lilla rosa data, annars hade jag inte orkat vara med idag. 
 
Det var många aha upplevelser idag. Men det finns en film på punkt elva som jag gapskrattade åt, älskar när hon slänger en bok på någon. Så kan jag känna mig ibland- You feel irrationally jealous of people who haven´t read the book yet. 
 
Livet efter dig (pocket)
 
                                                        Så var det sist med den här boken. 
 
9 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Nilmas Bokhylla:

Hehe, kul ämne denna gång!

#2 - - Monika:

Nej, jag tror inte jag någonsin känt mig avundsjuk på någon som inte läst boken än :)

#3 - - Boklysten:

Jag kände igen mig i punkterna 17-20.

#4 - - Holavedsbruden Ewa K:

Punkt 15 var min akilleshäl.

#5 - - Emmas hylla:

Kastat en bok på någon har jag aldrig gjort, men lite avundsjuk kan jag minsann vara ibland :)

#6 - - Mia Eggimann:

Attans jag har fortfarande inte läst boken.
Mia

Svar: Skynda dig innan du får en bok i huvudet:).
Nakit

#7 - - Kajsa:

Jag kände också igen mig i den punkten. Kan ibland nästan tvinga på folk böcker som jag älskat med den lilla baktanken att snart är ni i samma sits som jag. Snart har ni inte den oläst längre... :)

Svar: Haha..:).
Nakit

#8 - - Helena, MsHisingen:

Börjar bli nyfiken på den där Livet efter dig, verkar inte finnas någon som inte tycker om den.

#9 - - Freja:

Det var nog bara 20 som helt och fullt stämde in på mig, börjar på en ny bok, så jag tror inte jag har så mycket boksmälla...