Bokbloggsjerka- efterlängtade böcker

Helgens bokbloggsjerka vill jag absolut inte hoppa över:). Annika frågar-  Vilken bok/vilka böcker längtar du mest av allt efter just nu? Det finns så många böcker jag längtar efter men ska försöka begränsa antalet;). En härlig blandning tycker jag:). 
 
Hemligheten på Mercy Close (pocket) De skandalösa (inbunden) Insurgent (inbunden) Värdshuset (inbunden) Det eviga folket är inte rädda (inbunden) Den tomma stolen (inbunden) Stad av skuggor (kartonnage) Stendöd (pocket) 
 
 
#1 - - Monika:

Den tomma stolen har legat i min "kundvagn" på Adlibris i evigheter, kanske skickas beställningen iväg någon gång också :)

#2 - - Catharina:

Vilken härlig blandning. Älskade att läsa De skandalösa så du har en härlig tid framför dig. De övriga böckerna är säkert minst lika bra. Några har jag på min önskelista.
Trevlig läsvecka!

Svar: Måste läsa De skandalösa snart! Tack detsamma:).
Nakit

#3 - - 23 minuter:

Verkligen en härlig blandning, längtar oxå till att får läsa Stad av skuggor :)

Svar: Jag tycker också det blev en härlig blandning:).
Nakit