Bokbloggsjerka- Halloween

Jag har varit lite dålig i veckan, varm, yr och trött. Flera gånger fick jag grabba tag i nåt möbel för att inte ramla. Men igår minskade yrseln och jag blev inte lika varm.puh. Veckan har inte varit roligt men nu är det helg och jag börjar med Annikas bokbloggsjerka:). Ska du läsa någonting som lämpar sig väl för Halloween och i så fall vad?
 
Jag brukar inte läsa efter högtider, det har jag nog aldrig tänkt på att göra. Till Halloween ska jag nog läsa Den tomma stolen. Hämtade ut den på biblioteket idag efter en lång kö! Den passar nog inte in i temat halloween men äsch:). 
 
Den tomma stolen (pocket)
 
 
#1 - - Zelly:

Krya på dig massor :)

Den boken vill jag med läsa, har varit sugen på den bra länge.

#2 - - Malin:

Älskade Den tomma stolen, ska nog läsa om den någon gång!

#3 - - Ewa K:

Den tomma stolen har jag funderat på länge, men det har helt enkelt inte blivit av. Nu är jag i alla fall påmind :).

#4 - - Bokdamen:

Har varit lite sugen på att läsa Den tomma stolen, men inte kommit mig för ännu.. Ska bli kul att höra vad du tycker om den sen. :)

#5 - - Monika:

Den tomma stolen har jag varit nyfiken på hur länge som helst och för bara drygt en vecka sedan köpte jag den :)

#6 - - Skriva läsa leva:

Den är jag nyfiken på, ska bli kul att se vad du tyckte sedan :)

#7 - - Therése:

Har även jag Den tomma stolen i mm läshög. Hoppas bara kunna klämma in den i mitt fulla lässchema.

#8 - - Susanne:

Jag skulle också gärna läsa Den tomma stolen! :) Hoppas att du fortsätter att må bättre!

#9 - - CissiG:

Tråkigt att du är sjuk. Krya på sig! Jag köpte den tomma stolen när vi var i Ullared sist för 39 kr. Tyckte det var ett bra pris.
Kram Cissi

#10 - - Thesa82:

Skräck är inte min genre... Tror jag väljer att läsa "varmare" bok jag :)