Bokbloggsjerka- bokrelaterat värld

Fredag:). Nu gäller det Annikas bokbloggsjerka sen ska jag slänga mig i soffan och läsa Marina:). Frågan lyder så här- Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?
 
 
Lätt fråga:). Jag vill jobba med böcker;). På vår lilla bibliotek här hemma och bokaffärer. Jag skulle älska packa upp helt nya böcker och klappa lite. Det dyker upp massor med bokrelaterade bokaffärer nu. Ska nog drömma bort mig lite:). 
 
#1 - - Sanna:

Tänk att få jobba med böcker hela dagarna...

Vilket underbart vackert bröllopstårtsfoto förresten!

Svar: Åh, tack så mycket:). Älskar den bilden:).
Nakit

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Det vore ett drömjobb :)

#3 - - Ugglanoboken:

Låter som min dröm också!

#4 - - Monika:

Att jobba med böcker på något sätt vore ju en dröm :)

#5 - - Ewa K:

Vilket drömjobb. När jag var liten hade min bästa kompis föräldrar bokhandel. Ibland fick jag städa på lagret. Vilken lycka! Fick välja en Kittybok som "lön".

#6 - - Caroline - Bland böcker:

Vilket bra svar! Att jag inte tänkte på det, det vore ju underbart att få jobba med böcker dagarna i ända :)

#7 - - Skriva läsa leva:

Vilken härlig önskan. Skulle också kunna tänka mig det :)
Och vilken fin uppdatering av bloggen!

#8 - - Lottens Bokblogg:

Ja, tänk att få jobba med böcker :-)

#9 - - 23 minuter:

Åh hade också velat jobba i en mysig liten bokaffär :)

#10 - - Anna - Annas Bokhörna:

Det är precis min önskan också - hur fantastiskt hade det inte varit att få jobba med böcker hela dagarna!

#11 - - Zelly:

Låter som ett perfekt jobb :)

#12 - - Freja:

Vilken lycka, att få vara runt böcker jämt!

#13 - - [Anna]:

Ja att få jobba med böcker vore något :)