Bokbloggsjerka- läsa om igen

Annikas helgens jerka- Brukar du läsa om böcker? Jag blev lite förvirrad först men jag tolkar det som att hon menar- Brukar du läsa samma bok flera gånger? JA är det självklara svaret:). 
 
Jag kan läsa en bok som jag tycker mycket om flera gånger. Här kommer några serie som jag har i min hylla som jag har läst minst 2 gånger. Det finns fler böcker som jag kan tänka mig läsa igen, men tiden räcker inte till när man har en lång lista på böcker man inte har läst. Listan blir längre och längre för varje vecka;).
 
16 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Sara Pepparkaka:

Det är en ständig brist på lästid, så är det bara.

#2 - - [Anna]:

När jag blir gammal ska jag läsa om mina favoriter, fram tills dess blir det fullt fokus på de olästa.
Marian Keyes vattenmelonen älskade jag, men En oväntad semester fastnade jag bara i.... :(

Svar: Ja, här är det också fokus på de olästa nu när jag har min långa lista att bocka av!
Nakit

#3 - - Monika:

När alla nya, olästa böcker tar slut, då ska jag ägna mig åt omläsning. Det lovar jag :)

Svar: Skratt:).
Nakit

#4 - - Sanna:

Det var värst vad alla säger att de ska börja läsa om böcker "när de blir gamla"... jag läser om böcker så jag är nog gammal redan. :) Fast jag läste om ännu oftare när jag var ung!

Svar: Då var vi mycket gamla när vi var yngre;).
Nakit

#5 - - Zelly:

Önskar verkligen att jag hade tiden till att läsa om en hel del av mina favoritböcker men det släpps ju hela tiden nya bra böcker :)

#6 - - Vargnatts bokhylla:

Jag läser också om ibland :)

#7 - - Mia Eggimann:

Ja Skumtimmen vill jag läsa om den var så bra, jag gillar också Marian Keyes. Twilightserien har jag läst första men min dotter har alla.
Mia

Svar: Planer på att läsa resten av Twilightserien?
Nakit

#8 - - 23 minuter:

Ja, ens bokhögar har verkligen en tendens för att växa allt för fort :)

Svar: Ja, mycket fort!:).
Nakit

#9 - - Caroline - Bland böcker:

Man vill ju gärna läsa om böcker som man tycker mycket om. Synd bara att dygnet inte har fler timmar...

Svar: Ja, det skulle inte skada med ett par timmar till:).
Nakit

#10 - - Lena:

Man hade verkligen önskat att det fanns obegränsat med tid så man hann läsa både nya böcker och läsa om böcker som man älskar.

Svar: Jag med:).
Nakit

#11 - - Lottens Bokblogg:

Den där långa listan styr mitt läsande...

#12 - - Jennah:

Ska snart prova på att läsa min första bok av Marian Keyes :)

Svar: Åh. Jag avundas dig:).
Nakit

#13 - - Ewa K:

Det är något skumt med tiden. Den är aldrig tillräcklig.

Svar: Ja, mycket skumt. Hoppar till varje gång jag tittar på klockan när jag läser!
Nakit

#14 - - Skriva läsa leva:

Läser gärna om Keyes, och Meyer vars The Host och Twlight är favoriter.

#15 - - Linnea:

Önskar att jag tog mig tid att läsa om oftare, men jag har så många olästa böcker, så.. :/

#16 - - Freja:

Jag har så mycket olästa böcker som väntar på mig, så jag tycker inte jag har tid att läsa om. Men när jag blir pensionär, då ska jag läsa om alla mina favoriter!