Bokbloggsjerka- klicka hem böcker

Äntligen fredag:). Nu ska man svara på Annikas bokbloggsjerka:).
 
Vilka böcker har du klickat hem under den senaste veckan? Om du mot all förmodan inte har gjort det finns det säkert böcker som du skulle kunna tänka dig att klicka hem redan i dag?
 
Jag har tyvärr köpstopp:(. Men det finns några jag vill absolut klicka hem redan idag och det är:
 
Extra bekvämt på safariklubben (pocket)Limpopos akademi för privatdetektiver (inbunden)Hemligheten på Mercy Close (inbunden)
 
Inferno (e-bok) Rörgast (inbunden)
 
Jag kan lätt komma på fler, det är otroligt! Det är därför jag har köpstopp och lånar mängder med böcker på biblioteket;).
 
 
#1 - - 23 minuter:

Köpstopp kan vara effektivt när det funkar, tyvärr tror jag att jag är immun mot alla typer av köpstopp ;)

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Inferno är på min lista också :) Och Rörgast skulle jag gärna läsa!

#3 - - Sanna:

Jag önskar det fanns bättre bibliotek här där jag bor. Och om jag ska låna allt jag läser på bibblan här blir det nästan bara böcker på franska och holländska (vilket jag inte kan) eftersom jag bor i Belgien. Då blir det klurigt med köpstopp :(

Svar: Å, bor du i Belgien?! Hur är det att bo där?
Nakit

#4 - - Lena:

Inferno fick jag hem i bokhyllan tidigare i veckan. Ser så fram emot att läsa den. Wow, ser att du visar Johan Theorins nya bok. Den kommer väl till hösten antar jag. Den vill jag också har!!

Svar: Lite dumt att visa Theorins nya bok när jag ändå inte kan klicka hem den idag;). Men VILL ha idag:).
Nakit

#5 - - Monika:

Om jag säger att jag har köpstopp så får jag en helt oemotståndlig lust att köpa böcker. Om jag däremot säger att jag försöker ligga lite lågt med bokinköp just nu så funkar det :)

Svar: Det knepet ska jag prova:).
Nakit

#6 - - Sanna:

Hej igen!
Belgien är ett knasigt land, väldigt lite fungerar som man hade önskat, det är ganska smutsigt och slitet i storstäderna, men på pluskontot finns god choklad, mycket öl och med mindre än två timmar på tåget kommer jag till Paris, London, Amsterdam... Det är mitt i smeten!
Men ärligt talat, jag hade nog inte bott här om det inte vore för jobbet.

#7 - - Marie:

Älskar Mma Ramotswe, och Theorin är ett måste i höst. Köpstopp tar jag inte i min mun (skulle aldrig funka, utan ha motsatt effekt).

#8 - - Anonym:

Köpstopp funkar dåligt på mig, tyvärr. Och nu fick du mig att lägga Johan Theorin till min lista.

#9 - - Cissi - Bokstunder:

Det var en trevlig blandning av böcker :).

#10 - - Lena:

Åh, jag har helt missat att Theorin kommer ut med en ny bok i höst! Den hamnar direkt på läs-listan.