Bokbloggsjerka- lätt fråga

Helgens bokbloggsjerka kommer med en lätt fråga som inte kräver en längre fundering. Jag har nyligen börjat med Niceville för jag behövde en paus ifrån Innan floden tar oss. Jag har bara kommit till sida 74 men den verkar vara så bra som många har sagt. Snart ska jag mysa ner mig i soffan med boken:).
 

 
#1 - - Jenny E.:

Den boken står i bokhyllan och ska läsas någon gång i framtiden. :)

#2 - - Jenny E.:

Den boken står i bokhyllan och ska läsas någon gång i framtiden. :)

#3 - - [Anna]:

Niceville har jag oläst men har inte vågat läsa den än. Den har blivit så hypad så jag är rädd att bli besviken.

#4 - - Skriva läsa leva:

Har bara sett filmen och den till och med var bättre än vad jag förväntat. Hoppas boken håller lika bra!

#5 - - Gia - Bokfrossa:

Den boken har jag inte hört talas om men gjorde en snabb googling och den verkar ju rätt bra i alla fall :)

#6 - - Monika:

Jag trodde jag var sist med att läsa Niceville, läste den för bara någon vecka sedan. Den var bra trots att förväntningarna var höga.

#7 - - Helena, MsHisingen:

Gillar den här boken. Lättsam, men känns historiskt korrekt.

#8 - - Lena:

Niceville skall jag läsa under hösten!

#9 - - Vargnatts bokhylla:

Jag gillade både boken och filmen :)

#10 - - Cissi - Bokstunder:

Vad härligt att läsa Niceville. Den blev en favorit när jag läste den.

#11 - - Uggalnoboken:

Jag gillade verkligen Niceville - både boken och filmen! Blev inte besviken trots alla lovord! Helena Thorfinns bok ska jag ge mig på i höst, har jag tänkt.

#12 - - Ewa K:

Niceville verkar bra, men har inte läst den än.

#13 - - boktok73:

Jag gillade boken! Borde se filmen också :)

#14 - - Bokdamen:

Niceville är jättebra, och även filmen var bra.:)

#15 - - Carro:

Boken har jag läst men ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket av den.. :P

#16 - - Mia Eggimann:

Åhh den är riktigt, riktigt bra så du får nog en skön stund
Mia

#17 - - Zelly:

Denna bok tyckte jag väldigt mycket om, samma sak med filmen. Jag var nog ledsen i flera dagar när jag hade sett filmen.

#18 - - Mattias:

Niceville är mitt nästa feelgood-projekt. :-)

#19 - - Mattias:

Niceville är mitt nästa feelgood-projekt. :-)

#20 - - 23 minuter:

Niceville är helt klart en favorit, har du sett filmen? Den är oxå bra :)

#21 - - Freja:

Den boken tänker jag mig läsa oxå, men glömmer alltid att skaffa hem den...

#22 - - Alekzandra Kelahaara:

Riktigt bra bok. Hemsk och sorglig men även ljus och vacker på sina ställen. Filmen är också riktigt bra. Hoppas du gillar den :)