Ullared

Det är inte så mycket som hänt här förutom att jag har försökt fungera någorlunda i värmen. Jag välkomnar de svala dagarna som ska komma. I helgen var jag och sötnosen i Ullared och shoppade. Det var rätt så tomt och korta köer. Lovely...alla var ute och solade;).

    

Nu är våra skåp fulla med tvålar och tvättmedel!


#1 - - Madde:

Ja värmen hade varit olidlig för oss, speciellt för Timmy. Fast tur att vi har stor parasoll och sedan ac här hemma.



Ullared, dit ska vi snart..

Hade bara inte bestämt när vilken dag i juni vi ska dra dit om det nu ska bli av =)



#2 - - sofie:

Hej,

Nej jag fick inte din kommentar om bokcirkeln, men skriv gärna igen vad det var :)

Hoppas det var att du VILL vara med :)

du kan även nå mig på [email protected]

#3 - - Lena:

Sv: tog samma runda idag...inga vildsvin idag :)

Jag vll oxå till Ullared :(