Reservera böcker

De flesta böcker jag vill låna är redan utlånade och kommer åter augusti och september! Man kan reservera böcker på biblioteket jag brukar gå till och det ska jag absolut börja med. Det är alltid någon/några som hinner låna böckerna jag vill läsa.suck. 
 
 
Jag hade svårt att bestämma mig vilken bok jag ska börja med, så är det alltid när jag kommer hem med nya böcker. Jag började med Kate Atkinsons men ångrade mig efter 50 sidor och plockade upp Dan Browns bok istället. Jag gör så ofta. Ni också?
 
 
 
#1 - - Lena:

Änglar och demoner är bra.

#2 - - sofie :

alla Dan Browns böcker har jag här i min bokhylla.. Den förlorade symbolen var en bra bok av honom...

#3 - - pezze:

åhh.. har du fan inte läst änglar o demoner förän nu !?!?!?
:O
den e bra..o Dan Brown har skrivit flera st till, men föredrar den snubben som har huvudrollen i ca 2-3 böcker o heter robert langdon... :)
njt du o läs!!! :)

ja jag har oxå liksom bytt bok mitt i läsningen-..beror på hur jag känner för att läsa o så..
o det med att vilja ha en viss bok som inte finns i bibblan/ utlånad e irriterad...
harè gôtt du..