Creme Brulee

Idag smakade vi på creme brulee för första gången. Den var lätt att göra, bara koka upp, hälla i formar, in i ugnen och sen får den svalna och stelna. Men den smakade som varm vaniljpannacotta så den blir ingen ny favorit för oss.





Men en av sambos kollegor har sagt att hemlagad är godare så vi kanske ska göra själv någon gång men just nu kan jag bara tänka mig kalla pannacottor.

Några av er läsare kanske är nyfikna på hur löpningen går. Det går tyvärr inte så bra, mina knä strejkar fortfarande. Jag längtar tills jag kan springa igen. Det trodde jag aldrig:).


#1 - - Fridolfina:

Ja, ska träna igen snart! :) Zeldaspel är en av träningen, du vet hur WII funkar? Ja, snacka om jag har träningsvärk i ena arm. Man viftar med svärdet mot elakingar hela tiden! ;) Hehehe!

Har även WII fit, men tyvärr är vår vardagsrum för trångt att kunna träna. :( Jag längtar efter den dag jag o Tommy köper ett hus! :P Mer utrymme! Arghhh! Och mer spring för katterna. Av med småkilona! Hihi!

#2 - - Mariette:

Hmmm, den här har jag aldrig testat och hoppar över det om det ändå inte är något speciellt.