Vad nästa??

Nu blir det ingen löpning på några dagar igen. Jag trotsade regnet i fredags och sprang ut, då högg det till i båda nedre benen på framsida, men jag struntade i det och fortsatte. Ville ju slå min egen rekord och det lyckades jag med:). Men självklart skulle det straffa sig. I går började det också göra ont i ena fotleden så nu haltar jag runt här hemma på mina stackars ben och fot. En kompis misstänker inflammation så det blir vila och ormsalva. Jag har haft ont i knäna och fotlederna tidigare så vad blir nästa funderade jag, höfterna kom jag på..shit...hoppas jag slipper det.

Men jag är glad ändå, min sötis är ju hemma igen:).


#1 - - Malin - Malins liv och bravader:

Men nej, vad tråkigt! Hoppas det går över fort och se till att vila rejält. Det är ett råd jag kan ge dig, efter att precis haft en envis inflammation i foten. Varför lyssnar man inte på sig själv tidigare?? Jag är precis likadan... Kan även tipsa dig om Pronaxen som finns receptfritt på Apoteket. Då äter man en femdagarskur mot inflammation. De är grymt bra. Lycka till med foten nu!

#2 - - Jen:

Om det värker i smalbenen så låter det som benhinneinflammation, men det kanske bara smärtade till där och värker i fotlederna? Oavsett så gör du helt rätt i att vila upp dig. :)