Söt sommarklänning

Den här klänningen sitter som gjuten på mig. Det tog mig nästan 2 veckor innan jag vågade köpa den! Jag kan inte impulsköpa kläder längre, jag måste tänka efter om den är praktisk och döljer min fortfarande runda putmage.  



Framsida



Baksida



Den här detaljen på ryggen är jätte bra när man har små bröst som jag har, överdelen sitter mycket bättre då. Det är sällan jag hittar klänningar som sitter bra, så jag skulle ångra mig länge om jag inte gjorde slag i saken och köpte klänningen.


#1 - - Emma:

sv: Tack så mycket! Jag googlade nog bara på tapeter tror jag,så fanns den där någonstans! :)

#2 - - Jen:

Det där låter som något för mig, då jag inte heller har vidare stora bröst och ständigt har problem med hur kläderna sitter. :/ Söt och fräsch klänning! :)



Sv. Japp, det blev rödbetssoppa och idag blev det spenatsoppa. :)

#3 - - Lena:

Så söt klänning...en riktig sommarklänning :)

#4 - - sofie:

Vilken härlig sommarklänning! Blir glad av färgerna!

#5 - - Malin - Malins liv och bravader:

Tack för din kommentar på bloggen. Jag glömmer ofta av hur jag långt jag kommit, ser mer hur långt jag har kvar.



Vilken underbart fin sommarklänning. Du kommer att lysa som en pärla i den!

Kram