Rutor

Ännu en till projekt;).



Den här gången har jag köpt garn så det räcker till en liten filt hoppas jag. Det är skönt att ha något att pyssla med när det börjar bli mörkt på kvällarna.


#1 - - Lena:

kul att virka mormorsrutor... men inte lika kul att montera ihop dom ...:)

#2 - - Fia:

Hehe, men du har tålamod med annat som t.ex att läsa böcker och virka ;) det har jag inte. Haha. men gräddtårtor är ju god de med ;)

vad fint du har virkat! Jag gillar oxå hantarbete men tålamodet finns inte med där.Haha kram!

#3 - - n00bis:

Har nyligen bestämt mig för att lära mig sticka eller virka. Behöver något att pyssla med för att skingra en massa jobbiga tankar.

#4 - - Leone:

Vad mysigt att sticka en filt! Jag tycker att det tar så mycket tid att sticka så jag gör det sällan :/

#5 - - Jen:

Åhh ja det var ju det som jag planerat att göra,

en filt! Mina stickningar gör mig bara irriterad just nu, så det är nog lika bra att påbörja ett annat projekt. :)

#6 - - Mariette:

Man blir ju helt beroende men det är ju så roligt!

#7 - - Hanna:

Själv har jag snart stickat färdigt en halsdukstub :)