Ingen bra vecka

Den här veckan har inte varit en bra vecka för mig. Jag har haft rusade hjärta många gånger och magen i uppror, kände mig väldig orolig länge. Det är först idag som det har lugnat ner sig och jag har varit utanför dörren första gången sen i måndags.

Men något ganska bra har hänt denna veckan. Det kanske låter lite löjligt i era öron men det är ett framsteg för mig. Jag kan nu öppna min mail flera gånger varje dag. För bara några dagar sen var det jätte svårt för mig att öppna mailet, fick ångest varje gång! En punkt på listan som jag kan bocka av!

Nu slappnar jag av lite bättre nu när jag har mormorsrutor att virka:).




Egentligen är veckan inte slut än så jag hoppas den blir bättre.





#1 - - Hanna:

Mormorsrutor tar lång tid att virka, speciellt när man ska göra 30 stycken. Men nu har jag bara 7 kvar att göra till babyfilten jag gör.

#2 - - Mariette:

Handarbete kan visst göra underverk. Härligt att det går framåt för dig.