Hårt arbete

Det ligger hårt arbete framför mig och konstig nog ser jag fram emot det. Det är så att jag har gått upp 3 kilo på bara denna månad och den är inte slut än! Sen jag började äta vörtbröd till frukost och julgodis på kvällarna segade kilona upp. Droppen som fick bägaren att rinna över var att jag var tvungen att köpa en tröja till jul i stl L, jag har aldrig haft stl L! Jag har inte kunnat ha mina jeans på mer än ett halv år trots jag köpte en i större storlek, så lyckades jag bli större så den nya jeansen fick jag lägga längs ner i byrån. I en av julklapparna låg det löparkläder i så det är bara att ge sig ut och röra på sig.

Så mina mål är att väga några kilo mindre och vara med på vårruset.

Min blogg fungerar som vanlig igen men det blir bildlösa inlägg ett tag till:(.
#1 - - Madde:

Du e inte ensam om att ha gått upp i vikt, fast det är ännu värre för mig som har gått rejält upp i vikt.. Ahh :)