Veckans topplista

 
Jag missade Johannas deckarhörnas Veckans topplista i går, för jag hade tankarna på helt annat håll. Men idag vill jag vara med och hon skriver såhär- Dags för veckans topplista, idag på temat samtida svenska romaner.
 
Jag valde böcker jag läst och tycker mycket bra om men ni har nog sett böckerna hur många gånger som helst och kanske redan läst;). Det ska bli kul att se eran tips. 
 
 
 
 
7 kommentarer publicerat i
Taggar: Veckans topplista
#1 - - Boklysten:

Har inte läst någon av böckerna på din lista. Tack för tips!

#2 - - Anonym:

Majgulls bok har jag men har inte läst. Ebervall/Samuelsson är ett måste, deras Haijby-bok var lysande! Björnstad gillade jag.

#3 - - Evelina:

Vill gärna läsa hemmet, men gruvar lite för det då jag jobbar på ett boende... :)

#4 - - Monika:

Hemmet ska jag läsa någon gång. Det gäller även Björnstad :)

#5 - - A ROOM OF MY OWN:

Axelsson ska jag nog läsa

#6 - - Lion´s Library:

Böckerna om sekten vill jag läsa snart, verkar intressanta :)

#7 - - TinaO:

Tack för tipsen! Är så himla nyfiken på Hemmet!