Januari

Imorgon är det redan februari, redan?! tänkte jag. Då fick jag brått med att leta,räkna och visa mina böcker jag läst i Januari. Jag är glad att jag har börjat igen med att lägga in böcker jag läst i boktipset.   
 
  
 
  
 
  
 
 
Sekten som återuppstod är så bra, bättre än första boken och den bästa bok jag läst i Januari.
Albions dotter såg jag fram emot men tyvärr är den sådär. Lite för många obegripliga bitar.
Himlen är alltid högre är en spännande deckare.
Limpopos akademi är så lättläst och mysigt att läsa. Varje gång jag läser nåt av Damernas detektivbyrå vill jag åka till Afrika och dricka te med Mma Ramotswe.
Ugglan dödar bara om natten är ruggigt och spännande.
Flickan under jorden är så bra. Jag förstår inte varför jag inte har upptäckt den här serien tidigare.
Nära dig är sådär, seg och mycket skrivet om konst som jag inte är så intresserad av.
Den mörkaste hemligheten är hemskt och gjorde mig mörkrädd. Vuxna som drogade och drack bland barn, usch.
Janusstenen är lika bra som Flickan under jorden, den är andra boken i serien om Ruth Galloway.
Jul i det lilla bageriet har jag blandade känslor för, den är båda bra och sådär. Jag hade velat läsa mer om bageriet och Neil, fågeln.
 
 
 
 
 
2 kommentarer Follow
publicerat i
Visa fler inlägg