Bokbloggsjerka- favoritformat

Då var det dags för fredagens bokbloggsjerka:). Annika frågar- Vilket är ditt favoritformat när det gäller böcker? (Observera att ni inte behöver begränsa er till bara till ETT). Det beror på vilken situation man är i tycker jag.
Inbundna och häftade böcker är ett måste i min bokhylla. Jag och min sambo tycker ryggarna är snyggare på såna böcker. Min bokhylla är en fröjd för ögat:).
De skandalösa (inbunden)
Pocket och storpocket tycker jag är så praktiskt. Jag har alltid en bok i väskan så pocket är jätte bra för det väger ingenting och lätt att hålla i när man åker buss, tåg, bil eller ligger i gräset.
Warm Bodies (Varma kroppar) (pocket)
E- bok har jag mycket svårt för. Det är nåt magiskt över att hålla i en bok men när det är mörkt så är det bra med E-bok. Jag och min sambo campar varje sommar och det är så bökigt att ha en lampa bredvid sig när man läser. 
Konsten att vara kvinna (e-bok)
Excess har jag aldrig provat men är sugen på det. Jag vill kunna ha en liten handväska och ingen bok får plats i en sån men en Excess får nog plats.
Jag är döv så ljudböcker går bort direkt;). Finns det fler format?
 
 
10 kommentarer Follow
publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
Visa fler inlägg