Veckans topplista

 
Spännande tema denna veckan:). Johannas deckarhörna skriver såhär: Temat denna vecka är brett och nästan gränslöst, det handlar nämligen om topp fem böcker jag ser fram emot att läsa i höst. Gamla, nya eller ännu ej utkomna, vilka ser ni mest fram emot att läsa?
 
Tre av böckerna hade jag ingen aning om förrän idag, Begynnelse, Koka björn och Feberdröm. Jag ser fram emot hösten mer och mer;). 
 
 
 
 
 
 
15 kommentarer publicerat i
Taggar: Veckans topplista
#1 - - Maddesbokblogg:

Norra latin är jag nyfiken på också!

#2 - - Boklysten:

Stora stygga vargen finns på min lista också!

#3 - - Johannas deckarhörna:

Ser också fram emot dessa 😍

#4 - - Anonym:

Stora stygga vargen skall jag också läsa :) Norra latin låter intressant, är det en deckare?

#5 - - Lena:

Oj, kommer Dan Browns nya i svensk översättning redan. Hade jag ingen koll på. Den är ett måste att läsa. George R.R. Martins låter också intressant.

#6 - - Vargnatts bokhylla:

Norra latin och Begynnelse ser jag fram emot!

#7 - - Lottens bokblogg:

Stora stygga vargen stod på min lista också. Har sett att Sara E kommer med en ny, men har inte alls koll på vilken genre.

#8 - - Lion%B4s%20Library:

Men oj den där Martin, kan inte låta bli att bli nyfiken :)

#9 - - Monika:

Just det, Dan Browns nya kommer ju nu också.

#10 - - Marie:

Norra Latin ser jag framemot också.

#11 - - Evelina:

Stora stygga vargen vill jag också läsa nu i höst.

#12 - - Bokdamen:

Finns så mycket böcker en vill läsa - Norra latin är jag också nyfiken på ;)

#13 - - violen:

Koka Björn var en av mina som inte kom med på listan.

#14 - - Sara Pepparkaka:

Koka björn, det var då också en titel..

#15 - - Midnatts Ord:

Feberdröm står med på min med! Alla dina andra böcker skulle jag också vilja läsa! =)