En smakebit på söndag

Idag är det söndag och det betyder att det är dags för En smakebit på söndag:). 

Jag började läsa den här idag, var tvungen att rata Den gröna vägen i går kväll. Den boken var inget för mig, hoppas denna passar mig bättre och jag tror den gör det. Det är ju en pusseldeckare;). 

Jag är på sida 13. 

 
 
10 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Hoppas du gillar den - det gjorde jag :-)

#2 - - Bokdamen:

Tack för smakbiten! Den här har jag läst. :)

#3 - - Annette:

Jag tyckte väldigt mycket om den, men ännu mer om Den gröna vägen faktiskt.

#4 - - Hanneles bokparadis:

lånade med hann inte läsa, högen annat hög

#5 - - Sara Pepparkaka:

Den här har jag tänkt läsa.

#6 - - A%20ROOM%20OF%20MY%20OWN:

många talat positivt om den här. jag börjar bli nyfiken. tack för smakebiten!

#7 - - Monika:

Läste denna för ett tag sedan. Gillade, men tyckte den var för lång :)

#8 - - Åsa:

Den verkar bra, skulle jag vilja läsa. Tack för smakbit! Virka grytlappar är kul. :)

#9 - - Helena, MsHisingen:

Hade också svårt för Den gröna vägen...

#10 - - Sara:

Det är bra att lägga ner böcker som inte fångar en. Det finns så många andra att läsa istället!