Sommarläsning 4

Fjärde boken i Mias sommar tävling är utläst.

Ebbas bok var den sista i trilogin, och jag tycker nog bäst om den pga karaktären Ebba som jag tog till hjärtat. Hennes tankar, förtvivlan och känslor bokstavlingen strålade ut ur boken mot mig. Namnen i boken var lite svåra att hålla reda på- "Sten i kleva" och "Sten Pavelson" är jag ganska säker på att det är en och samma person. Men trots det var den intressant och spännande att läsa. Slutet kunde gärna ha fortsatt i femtio sidor till, tycker att den slutade lite för abrupt.

#1 - - Charlie CS- Kulturtanten som älskar att cramas:

Så många spännande böcker du läser! Tack för din kommentar på min blogg. Jag älskar också glasögon, skulle gärna också ha massor av olika färger. Letar nu efter några i blått eller grön. Brukar ta 3-5 år innan jag hittar glasögon jag vill ha så när jag väl köpt ett par är det dags att leta efter nästa ;0)

#2 - - Charlie CS- Kulturtanten som älskar att cramas:

Så många spännande böcker du läser! Tack för din kommentar på min blogg. Jag älskar också glasögon, skulle gärna också ha massor av olika färger. Letar nu efter några i blått eller grön. Brukar ta 3-5 år innan jag hittar glasögon jag vill ha så när jag väl köpt ett par är det dags att leta efter nästa ;0)