Blogglust

Jag fick nog av bloggen i några veckor, men nu smyger sugen på att blogga tillbaka men den blir nog inga regelbudna uppdateringar. Jag har provat att twittra om böcker men jag känner mig inte bekväm med twitter så den kommer jag lägga på hyllan.
 
Jag har hittills läst 26 böcker och är ganska nöjd. Äntligen har jag börjat på den här boken Stjärnklart och tror den är bra. Dystopi är en favoritgenre och jag vet inte varför;). 
 
 
#1 - - Boklysten:

Man bör nog blogga bara när man tycker det är kul och ta en paus när det inte ger nånting!

#2 - - Skriva läsa leva:

Jag har också blivit förtjust i dystopier. Kanske för att de leker med tanken om vad som skulle kunna hända? Jag kan inte heller sätta fingret på varför jag föredrar dem framför t.ex. deckare eftersom det är två rätt mörka genrer... Fantasy gillar jag ju och det är ju lite likt dystopi ibland, hm, tål att tänkas på :)