Bokbloggsjerka- nördig, udda eller pinsam

 jerka11
 
Så här skriver AnnikaVeckans fråga kommer från Sanna:  Har du någon riktigt nördig, udda eller till och med pinsam bok i hyllan (enligt dina egna kriterier, min anm.)?
 
Svenska är inte min starka sida men har inte alla dom tre ord ungerfär samma betydelse? Men iallafall så valde jag en som sticker ut i hyllan och jag har försökt få den att smälta in i hyllan men förgäves;). Den är så gul och tjock. Den är för mig både udda och nördig, pinsam är den bara för den passar inte i min hylla:).
 
.
 
 
 
5 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Boklysten:

Det där är en bok som jag skulle vilja ha! Men kanske i en mindre gul färg.

#2 - - Monika:

Jag har nog aldrig funderat på att köpa en bok med synonymer, visste inte ens att det fanns, men jag kollar på synonymer.se nästan varje dag :)

#3 - - Hanneles bokparadis:

jag bara älskar synonymböcker ♥

#4 - - Helen:

Det där ser ut att vara en bok som även jag skulle vilja ha i min hylla! =) Kanske i lite mindre gul färg bara =)

#5 - - Lena:

En bok som jag skulle kunna tänka mig att ha i min bokhylla.