Bokbloggsjerka- tips

jerka11
 
Har du några tips på liknande nyhetsbrev eller kanske en intressant sajt som boknördar borde kolla in? Kan handla om precis vad som helst, t.ex. böcker, prydnader, porslin etc?
 
Här kommer ett superkort svar: Det är nästan bara Bokus och eran fina bokbloggar jag hämtar tips ifrån. Det räcker bra för mig:). 
 
 
14 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Boklysten:

Jag kollar också B okus med jämna mellanrum (och Adlibris...och CDON)

#2 - - Monika:

Det finns ju så mycket annat på nätet än bokhandlar :)

#3 - - Åsa:

Bokus är välbesökt även för mig, liksom såklart alla trevliga bokbloggar! :)

#4 - - Sanna:

Jag får också gott om tips från andra bloggar! Om nätbokhandlar: jag handlar numera enbart på Amazon (smidigt hit till Belgien) och Adlibris i Sverige, jag bojkottar Bokus efter en rätt infekterad vendetta jag hade ett tag med deras kundtjänst när de hade trollat bort ett bokpaket... :)
http://sannasbokhylla.blogspot.be/2013/10/det-ar-bokus-fel-att-benjamin-inte-far.html

#5 - - Hanneles bokparadis:

Bokbloggar är kul, mycket tips!

#6 - - Bokhuset:

Fina bokbloggar räcker jättelångt som svar. :-)

#7 - - Klimakteriehäxan:

Håller med om att jerkan funkar jättebra som tipsställe!

#8 - - Skriva läsa leva:

Ja, bokbloggar räcker långt för bra tips :)

#9 - - Sara Pepparkaka:

På bloggar kan man verkligen få bra boktips.

#10 - - Lena:

Alla fina bokbloggar är det bästa tycker jag.

#11 - - Nilmas Bokhylla:

Jaa, mitt svar blir nog inte mycket längre i eftermiddag ;)

SV: Åh, tack för det.

#12 - - Zelly:

Bokus använder jag med väldigt mycket, är ju lätt att det slinker ner en och annan bok i varukorgen :)

#13 - - Holavedsbruden Ewa K:

Jag kollar också mest på bokbloggar.

#14 - - Freja:

Samma för mig, men jag tipsade om Sci Fi bokhandeln, för där händer det att jag köper presenter!