20 snabba av Enligt O

Jag tror jag har sett minst 5 bloggare som svarat på Enligt O,s 20 snabba så jag ville inte vara sämre;). 
 
 
Snabbläsare eller långsamläsare? Tyvärr.
 
Tegelstenar eller tunnisar? På sista tiden har jag ratat tegelstenar.
 
Bibliotek eller bokhandel? Billig och miljövänlig.
 
Ljudbok eller e-bok? Jag är döv;)
 
Inbunden eller pocket? Inbundna vill jag ha i min hylla.
 
Vampyrer eller spöken? Det går inte att välja!

En i taget eller slalomläsning? En hemma och en i handväska.

Nytt eller gammalt? Nu för tiden vill jag läsa helt nya böcker. 

Bokmärke eller hundöra? Fy för hundöron.

Snacks eller godis? Absolut godis, kladdar mindre. 

Biografier eller memoarer? Vet inte.

Skräck eller chicklit? Det lutar lite mer att skräck hållet.

Soffan eller sängen? Annars stör jag sötnosen bredvid mig i sängen;).

Inne eller ute? Blir så distraherad men älskar att läsa ute trots det.

Boken eller filmen? Oftast boken.

Twitter eller Facebook? Har twitter men har inte twittrat på görlänge nu. 

Goodreads eller Boktipset? Boktipset är på svenska, lättare för mig;). 

Kokbok eller Bakbok? Min fru väljer kokböcker och jag bakböcker. 

Te eller kaffe? Te kan jag sippa på en lång stund men inte kaffe, usch. 

Nobelpriset eller Augustpriset? Ingen aning. 

 

En kommentar publicerat i
Taggar: 20 snabba
#1 - - enligt O:

Hundöron verkar vara big no-no bland bokbloggare. :)