Bokbloggsjerka- fyndat eller inte

jerka11
 
Idag är det dags för Annikas bokbloggsjerka och fredagsmys med godis:). Eller nej! Jag har börjat räkna kalorier och det betyder inget godis. Suck, skjut mig! 
 
Har du gjort några fynd på bokrean i år? Om ja, vilken bok är du särskilt sugen på att läsa? Om nej, vad fällde avgörandet för att du bestämde dig för att avstå?

Ni som har läst det förra inlägget vet hur det ligger till för mig:(. Jag skulle fynda igår men det var så mycket folk på akademibokhandeln i Nordstan att socialfobin sparkade mig på smalbenet och jag flydde därifrån. Funderar nu benhårt på att beställa på nätet! Har sett så många nöjda bloggare som beställt på nätet. Isåfall blir Sandmannen den första jag beställer! 

Sandmannen (pocket)

Jag vill påminna er om att rösta på min blogg Nakit på Besökstoppen- rösta på nästa veckans blogg som är längre ner på sidan:). 

  

12 kommentarer publicerat i
Taggar: Bokbloggsjerka
#1 - - Monika:

Jag gissar att den Akademibokhandeln har samma titlar som alla andra. I så fall missade du inte speciellt mycket ;)

#2 - - Maddes bokblogg:

Sandmannen är så bra! Trevlig helg!

#3 - - Vargnatts bokhylla:

Sandmannen vill jag också läsa :)

#4 - - [Anna]:

Jag är super nöjd, jag beställde från Adlibris. OCh var en sväng på icamaxi men var inte många där då! Fördel när man kan köpa böcker där de har öppet så många timmar, man slipper trängseln!
Sandmannen är SÅ brA!!!

#5 - - Boklysten:

Nätbokhandlarna är bra att beställa ifrån om man inte vill trängas med en massa folk. Plus att de faktiskt ofta har ett bättre sortiment och bättre åpriser än de fysiska bokhandlarna. Men sen finns ju numera också ICA Maxi...

#6 - - Sanna:

Nätet är väldigt praktiskt. Och mindre svettigt.

#7 - - Mia Eggimann:

Nätet är helt klart bäst.
Jag handlade en del.
Mia

#8 - - Holavedsbruden Ewa K:

Att handla på nätet är inte så dumt. Men ibland får jag dåligt samvete för att jag inte stöder ortens bokandel. Förra veckan åkte jag till och med till grannstaden och köpte en bok i bokhandeln där.

#9 - - Lottens Bokblogg:

Ja, det är ju en del folk i bokhandeln. Det slipper man på nätet :-)

#10 - - Emmas hylla:

Kepler är bra! Inte min favoritgenre, men min kollega som vet vad jag gillar att läsa tipsade om denna. Annars hade jag förmodligen missat dem helt.

#11 - - Freja:

Nätet äger! Så mycket skönare att shoppa där. Fast jag saknar att bläddra i böckerna och känna på dem...

#12 - - Linnea:

Jag har inte bokreashoppat i någon fysisk butik på flera år. Nätbokhandlar är bra!