En smakebit

Sköna söndag och dags för en smakebit ur en bok jag läser just nu.
Beautiful creatures, sid 220.
"Morgonljuset blev klarare och klarare tills jag inte kunde se något annat. Jag kände den välbekanta ilningen som förde mig hundrafemtio år tillbaka i tiden. sedan ett ryck. Jag öppnade ögonen. Men i stället för den leriga marken och lågorna på avstånd, såg jag bara skuggan under vattentornet och likbilen. Medaljongen hade inte visat oss någonting."
Beautiful Creatures D.1 - Mörka drömmar, livsfarlig kärlek (inbunden)
Visst låter det spännande:).
 
 
 
#1 - - astridterese:

Jeg så filmen av den første boken i går men jeg er ikke sikker på om den var så ra. Eller den var bra på sin måte, men langt fra boken :-)
Ønsker deg en fin søndag!

Svar: Tack detsamma:).
Nakit

#2 - - Monika:

Den här har jag funderat på att läsa.

#3 - - Maddes bokblogg:

Har denna oläst i hyllan! Måste ta tag i den för vill läsa den! Tack för smakbiten.

Svar: Varsågod:).
Nakit

#4 - - Beathe:

Disse bøkene skal definitivt lese, men tror ikke det blir før til høsten for sommerleselisten er fullstappet! Ha en fin søndagskveld:)

Svar: Min lista blir bara längre och längre och sommaren är för kort:(. Tack detsamma:).
Nakit

#5 - - Kajsa:

Har bara läst den här som manga men gillade handlingen. Tack för smakbiten.

Svar: Jag har aldrig läst manga. Undrar om det finns att låna på biblioteket? Varsågod:).
Nakit

#6 - - Julie:

Takk for smakebiten. :)

Svar: Varsågod:).
Nakit

#7 - - Lottens Bokblogg:

Den här ligger i läsahögen här hemma:-)

#8 - - Gia - Bokfrossa:

Den där har jag tänkt läsa, föll som en fura för det fina omslaget när jag såg den i butik och den verkar ju populär så den kan väl inte vara alltför dålig ;)

#9 - - Isabella:

Har sett filmen, som jeg ikke likte i noe særlig stor grad. Har da planer å lese bøkene, siden jeg tror de er bedre:) Takk for smakebit!

#10 - - Zelly:

Denna vill jag så gärna läsa. Har läst så blandade recensioner om den.

Svar: Jag tycker den är ganska bra och är nog värt att läsa.
Nakit