Växthus

Min mor hittade min lilla växthus av plast, precis vad jag behövde till mina grönsaker. Jag hade helt glömt bort att jag hade det lilla växthuset. Satt på balkongen igår i solen och sådde för glatta livet. Fröpåsarna har jag tejpat fast, smart va?!:). Min sötnos föreslog det när hon såg hur sakta och försiktig jag bar på huset för att påsarna inte skulle flyga av.

    

Jag har redan lyft på taket flera gånger och tittat efter små gröna spiror;).


#1 - - Madde:

Visst e det alltid svårt att låta bli att kika i och se om det hade växt ;)

#2 - - Fia:

Ja, ska göra det om den någonsin blir läst.... :D Tycker den är lite annorlunda skriven jämfört mot de andra böckerna, rätt OK att läsa. Men jag måste bara få tid. Haha.. Är sååå trött på kvällarna och på dagarna gör jag annat (som att surfa, fel av mig!) haha.. kram