Röd mapp

Huu..det var inte särskilt fina mappar jag hittade i källaren. Jag bestämde mig för att göra om en mapp som jag kan ha när jag är i skolan.







Nu vågar jag visa mig i skolan;). Jag känner att jag kan göra mer med mappen men vet inte vad. Ni får gärna komma med tips.


#1 - - Ulle:

Snyggt!! Vilken bra ide..

Trevlig helg! Kram

#2 - - Tomtens Dotter:

Bra idé! Tackar!

Vill genast göra en liknande med mina julrecept.



Personligen skulle jag behålla den som den är - med tanke på att det är en sak som du ska bära med dig, ta upp och ner ur väskan osv. Ju mer du dekorerar den, ju fortare kommer den att gå sönder. Tyvärr. Det vore en annan sak om du bara skulle ha den hemma.



Ha en bra lördag

#3 - - Jen:

Åhh så tjusigt! vad härligt pysslig du är. :)

#4 - - Lena:

så snygg den blev :)