Min dag blev lite bättre

Min dag blev inte så dålig som jag trodde det skulle bli. Jag fick äntligen kontakt med en studievägledare på en skola där jag har sökt till några kurser. Jag har inte fullbordat mitt gymnasiebetyg och vill gärna läsa de ämnen som saknas. Sista dan att ansöka var förra veckan men de svarade aldrig så det kanske är därför de låter mig skicka in betyg så de kan döma om jag kan läsa nån kurs. Det vore jäkligt tråkigt om de dröjde med att svara för jag är döv....jag mailade redan i december och fick svar, efter några mail till, idag. Jag hoppas jag inte missar vårterminen.

Hela dan har gått till att maila och ordna papper som var en enda röra, hittade ju ingenting! Imorgon blir nog en roligare dag..hoppas jag iaf:).







#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: jaa, men det är inte mest därifrån, det är all media liksom :)