Lugn lördag



Idag gjorde man inte mycket. Tog hand om mina fötter och händer idag, en liten spa kan man säga. Testade min nya nagellack, brukar inte måla med färg, alltid genomskinlig eller väldig ljusrosa. Det var jättesvårt att måla naglarna, med det genomskinliga är det ju bara att spackla på, syns ju inte om man slarvar. Kände mig som när jag var liten och skulle måla innanför linjerna i målarboken;). Jag och min sambo Helen orkade inte laga mat så det blev goda mackor och varm o´boy, efter det var det glassbomb. Skulle behöva springa runt huset hundra gånger för att bli av med glassen;). Men unna sig måste man ju ibland, men det blir nog ganska ofta om man ska va ärlig.

Ska snart krypa ner i sängen och läsa bok:).

Go natt
#1 - - Madde:

Kul att man hittade dig, det var ett jätte bra tag sen.

Och hoppas allt är bra med dig



Kjam

#2 - - Åsa!:

vad fina naglar =)

du passar i lite färg =)

självklart måste man unna sig lite gött annars vore ju livet inte värt att leva haha.. kramkram