Top model

Lägenheten var hemskt! Rena renoveringsobjekt. Alla rummen var för små för vår smak så vi struntar i den och letar vidare.

Nästa säsong av top model börjar nästa vecka på söndag. Det ser jag fram emot:). Ni också??






Jag hoppas jag klistrade in rätt bild. Jag blev förvirrad av alla säsonger på nätet och så vägrar jag läsa något för jag vill inte av misstag veta vem som vinner, så snälla berätta inte det:).
#1 - - simone:

Sv: Tack så mycket! Jo jag ser det - du har väldigt vackert hår alltså :) Men om man brinenr för något otroligt mycket så vet man nog automatiskt mycket, suger i sig allt om just det överallt^^ Vad brinner du för ? :)

#2 - - Metalnallen:

Ja, ja får hålla igång så mina läsare har några recensioner att läsa :)

#3 - - Erika Drake af Hagelsrum:

Tack så mycket! Haha nejdå, det blev perfekt ;)



Jag har faktiskt aldrig sett Top Model, har till och med varit lite emot det. Men sen nu har det gått på mornarna och det har inte funnits annat och titta på och jag måste medge att det inte är så dumt ;)

#4 - - Helena:

Åh ja! Jag ser verkligen i fram emot det! Hoppas bara att min älskling låter mig kika på det med ;)



Sv: Tack så mycket vad glad jag blir!!!

#5 - - simone:

Sv: Tack! :) Jo, ibland måste man nästan få frågan för att börja tänka på vad man själv egentligen tycke rom i livet :)

#6 - - Helena:

sv; Haha! Det var ju tur! Min pojkvän är inte direkt into that!

#7 - - sofiaw:

yes. bra att du sa det. nu har jag något att se fram emot i morogn. TOP MODEL!!!! :)

#8 - - sofiaw:

åh, nu ser jag att jag läste fel. du menar: top model NÄSTA VECKA!!! :)



ja, jag vet inte riktigt hur det blir med volleyboll men jag ska skicka till dom som är osäkra för de måste bstämma sig. jag hör av mig snarast! :)